Saturday, October 6, 2012

HEADER BLOG BARU DESIGN...kisah tertinggal LRT...

Salam...

Oleh kerana terlalu boring melihat keadaan blog aku yang dulu...maka dengan rasa rendah dirinya aku merantau menuntut ilmu...menitis keringat sampai tak ingat sbb dok fikir mcm mana nk design blog aku ni sehingga cun melecun...(ayat perasan hihi..)

Setelah bertungkus lumus...mendaki bukit turun bukit...masuk paya kuar paya hanya berbekalkan parang kontot, maka sampailah aku ke puncak...(jeng jeng jeng jeng jeng...menuju puncak gemilang cahaya...ala2 AF) poyo kan.. dan terhasillah header ini...tada...surprise!!! ala2 deko bersama Eric...hahaha...tak kuasa kan korang nak baca...





Walau ketinggalan LRT, tapi berjaya juga aku wat sendiri...credit to blogger Nukilan Gadis Kampung...tq ye dear...hehe jangan marah ye korang bla baca entry ni...kuikuikui...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.